تولید کننده کارتن لمینتی

تولید کننده کارتن لمینتی

تولید کننده کارتن لمینتی

تولید کننده کارتن لمینتی : صنایع چاپ و کارتن سازی بلوط قدیمیترین و مجهزترین تولید کننده کارتن لمینتی در تهران می باشد.این مجموعه با در اختیار داشتن بزرگترین دستگاه لیتو گرافی و همچنین بزرگترین دستگاه چاپ افست پنج رنگ کشور یکی از متمایزترین تولید کنندگان کارتن لمینتی محسوب می گردد.

کارتن لمینتی چیست :

لمینت در واقع تکنیکی است که در آن یک لایه مقوای چاپ شده روی ورق کارتن را می پوشاند و مهمترین دلیل انتخاب کارتن لمینتی زیبایی و چاپ با کیفیت آن می باشد ،برای داشتن چاپی زیبا و با کیفیت بالا و تمام رنگ روی کارتن ابتدا باید طرح مورد نظر روی پوستر به وسیله دستگاه افست چاپ شود بعد پوستر های چاپ شده را روی کارتن خام بوسیله دستگاه لمینت چسباند و در انتها عملیات تبدیل را بر روی کارتن انجام داد. به این گونه کارتن ها اصطلاحا کارتن لمینتی گفته می شود و با توجه به نوع محصول بسته بندی می توان از کارتن های سینگل فیس ( دولایه ) ، سه لایه و پنج لایه با فلوت های مختلف برای این محصول استفاده کرد.

مراحل تولید کارتن لمینتی :

  1. طراحی طرح چاپی روی کارتن لمینتی .
  2. طراحی خط تیغ .
  3. ساخت قالب .
  4. گرفتن زینک.
  5. چاپ پستر (معمولا روی مقوای 180 گرم پشت طوسی و یا مقوای گلاسه).
  6. کشیدن سلفون روی مقوای چاپ شده (در صورت نیاز).
  7. انجام عملیات لمینت .
  8. تیغ زدن و دایکات .
  9. لب چسب یا منگنه .
  10. بسته بندی.
  11. ارسال.
وا حد طراحی

وا حد طراحی

طراحی خط تیغ

طراحی خط تیغ

لیتوگرافی

لیتوگرافی

چاپ افست

چاپ افست

سلفون کشی عرض 160

سلفون کشی

لمینت

لمینت

دایکات

دایکات

لب چسب

لب چسب

بسته بندی جهت ارسال

بسته بندی جهت ارسال

تفاوت کارتن لمینتی با کارتن معمولی :

تولید کننده کارتن لمینتی می بایست مراحل چاپ و کارتن سازی را به طور مجزا انجام دهد به این معنا که تولید کننده کارتن لمینتی ابتدا طرح مورد نظر را روی مقوا توسط ماشین چاپ افست چاپ کرده و سپس اقدام به لمینت مقوای چاپ شده روی ورق کارتن می نماید و بعد از آن تازه وارد مراحل ساخت کارتن لمینتی می گردد. در صورتی که در فر آیند تولید کارتن معمولی دستگاه چاپ فلکسو همزمان با مراحل کارتن سازی (دایکات و لب چسب) اقدام به چاپ طرح روی ورق کارتن می نماید که چاپ آن از کیفیت پایینتری برخوردار است و ضمنا عملیات لمینت از فرآیند تولید حذف شده و چاپ بر روی خود ورق کارتن صورت می گیرد که این امر باعث کاهش کیفیت طرح چاپی و استحکام کارتن می گردد.

از جمله مزیتهای کارتن لمینیتی نسبت به کارتن معمولی (چاپ فلکسو) می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استحکام بالاتر.
  • کیفیت چاپ بالاتر .
  • شکیل تر بودن کار .
  • دقت بالاتر و در نتیجه کار بی نقص تر.
مزیت کارتن معمولی نسبت به کارتن لمینتی :

قیمت مناسب تر کارتن معمولی نسبت به قیمت کارتن لمینتی

اولین تولید کننده کارتن لمینتی  | تحویل کارتن لمینتی تنها ظرف مدت سه روز کاری

کارتن لمینت

چاپ بلوط تولید کننده انواع کارتن لمینت در ابعاد مختلف از کوچکترین سایز تا ابعاد بزرگ به صورت یک تکه و استحکام بالا می باشد.

جعبه لمینت

جعبه لمینت

چاپ بلوط با در اختیار داشتن تمامی ماشین آلات تولید جعبه های لمینت (  ماشین آلات پیش از چاپ شامل دستگاه لیتوگرافی پلیت ستر ، ماشین چاپ افست ، دستگاه سلفون کشی ، و کلیه ماشین آلات کارتن سازی جعبه های لمینت ) یکی از بزرگترین و کامل ترین مجموعه های تولید کارتن لمینت در سطح کشور می باشد.

تولید کارتن لمینتی و بسته بندی روکش دار که از چسباندن دو جنس مقوا به یکدیگر ایجاد می شود ، که مقوای رویه بیشتر از مقوای پشت طوسی می باشد و مقوای زیره از جنس کارتن به صورت (دولایه ،۳لایه ،۵ لایه) می باشد و به منظور استحکام بیشتر جعبه و سالم ماندن محصول داخل جعبه در مقابل فشارهای خارجی تولید می شود.
این نوع کارتن لمینتی معمولا برای محصولاتی با وزن بیشتر از ۷۰۰ گرم تولید می شود.

جعبه های لمینتی

از نظر فنی افزودن هر سطح بر سطح دیگر را لمینت گویند که در صنایع بسته بندی و جعبه سازی معمولا به افزودن مقوا بر روی سطوح کارتن لمینتی اطلاق میشود. کارتن  لمینتی را بر اساس اقلام کارتن که به عنوان جنس زیره که مقوای پشت طوسی بر روی آن قرار میگیرد ، دسته بندی میشود.

کارتن لمینتی سینگل فیس

سینگل

سینگل ای فلوت

این نوع جعبه ها در سه کلاس E فلوت ،B فلوت وC فلوت تولید میشود. تفاوت این سه کلاس در اندازه گام فلوتینگ میانی محصول است. در جعبه های سینگل فیس ، جنس زیره دارای دولایه شامل فلوتینگ و فیس است که سطح لمینت شده به عنوان لایه سوم بر روی فلوتینگ قرار گرفته و سه سطح را تکمیل میکند.

کارتن لمینتی سه لا

کارتن لمینتی سه لایه هم معمولا در سه کلاس E فلوت ،B فلوت وC فلوت و گاها Aفلوت هم تولید میشود. تفاوت این کلاس هم در اندازه گام فلوتینگ میانی محصول است. در جعبه های لمینتی سه لا ، جنس زیره دارای سه لایه شامل فلوتینگ و دو سطح به عنوان فیس در دو طرف فلوتینگ میباشد که سطح لمینت شده به عنوان لایه چهارم بر روی یکی از سطوح فیس قرار گرفته و در واقع سازه ای چهار لایه ای را تشکیل میدهد

کارتن لمینتی پنج لایه

در این نوع از جعبه ها جنس زیره متشکل از دو سطح فلوتینگ که بوسیله سه سطح فیس احاطه شده است میباشد. ترکیب فلوتینگ مذکور میتواند به صورت E,E ، E,B ، B,C و ….. باشد که در صنعت بسته بندی ایران معمولا حالت B,C متداول است.

انواع فلوت

انواع فلوت

انواع فلوت

به طور کلی در داخل کارتن ها شانه ها یی وجود دارد که از نظر ارتفاع و فواصل موج های آن به 5 دسته A فلوت ، B فلوت ، C فلوت ، E فلوت و F فلوت تقسیم می شوند :

گروه A ( آ فلوت یا کنگره نوع A )

دندانه یا کنگره آن با بلندا یا ارتفاع ما بین 4.5 الی 5 میلی متر و تعدد یا شمارش دندانه ها بین 105 تا 125 عدد در هر متر است . این دندانه یا کنگره خصوصیت ضربه گیری و مقاومت فشاری نسبی بیشتری به دلیل بلندا و ارتفاع بلند خود دارد و از مقاومت بیشتری برخوردار است .

گروه B ( بی فلوت یا کنگره نوع B )

خصوصیت بارز این دندانه یا کنگره می توان به ایستادگی ، استواری و استقامت در برابر فشار و له شدگی اشاره کرد که نسبت به فلوت A کمی ضعیف تر است که بلندا و ارتفاع آن بین 2.1 الی 2.9 میلیمتر است و تعداد دندانه ها بین 125 الی 150 عدد بر هر متر است.

گروه C ( سی فلوت یا کنگره نوع C )

بلندا یا ارتفاع این دندانه ها ما بین 3.5 الی 3.7 میلی متر است و میزان کنگره ها 120 الی 145 عدد در هر متر است . مقاومت دندانه های نوع C نسبتا معمولی می باشد و کم تر از فلوت A و فلوت B می باشد

گروه E ( ای فلوت یا کنگره نوع E )

این نوع دندانه و فلوت دارای بیشترین استقامت و پایداری در برابر له شدگی را دارند و از نظر سطح هموار و صاف تر است و برای چاپ و لمینت قابل قبول تر است. بلندای این کنگره ها میان 1.1 الی 1.6 میلی متر است و شمارش آن ها بین 290 تا 320 عدد در هر متر است. این نوع فلوت ها در اکثر مواقع برای کارتن های کوچک استفاده می شود و ظرافت برای تولید کننده مورد اهمیت است.

گروه F ( اف فلوت یا کنگره نوع F )

کم ضخامت ترین نوع ورق در صنعت کارتن سازی می باشد که استفاده خیلی کمی نسبت به فلوت های دیگر در این صنعت را دارد . قابل استفاده برای ساخت انواع جعبه هایی مانند اسپری ، ادکلن ، لوازم آرایشی و … با بلندای 0.8 میلی متر و شمارش فلوت شمارش آن ها 420 در هر متر خطی است.

صنایع چاپ و بسته بندی بلوط آماده همکاری و خدمت رسانی جهت تولید انواع جعبه لمینتی با جنس مقوا و کارتن های مورد نظر شما می باشد تا بالاترین کیفیت چاپ جعبه لمینتی و مراحل چاپ تکمیلی را برای شما به ارمغان آورد .

تمامی چاپ جعبه لمینتی به صورت چاپ افست 4 رنگ و پنتون (ساختگی ) می باشد.

تولید کننده کارتن لمینتی | تولید کننده کارتن لمینت | جعبه لمینت

تولید کننده جعبه لمینتی ( کارتن لمینتی ) جعبه انواع میوه ، خرما و... جعبه لامپ و انواع لوازم برقی و خانگی و... جعبه ظروف چینی و لوازم آشپزخانه

تولیدکننده کارتن لمینتی وسایل الکتریکی

چاپ بلوط تولید کننده انواع کارتن لمینت از جمله کارتن لامپ و وسایل الکتریکی می باشد.

کارتن های لمینتی استفاده شده در جعبه های لامپ دارای خصوصیات منحصر به فردی می باشد که در صورت رعایت نکردن آنها امکان آسیب به محصول داخل جعبه و همچنین عمر کوتاه کارتن و مونتاژ سخت آن می باشد.

جعبه های لامپ و وسایل الکتریکی به دو صورت جعبه مقوایی و جعبه لمینتی می باشد.

  1. جعبه مقوایی : در این مدل جعبه از مقوای پشت طوسی یا ایندربرد گرماژ بالا استفاده می شود. طرح روی مقوا چاپ شده و سپس توسط دستگاه بابست یا دایکات فکی تیغ خورده و خط قالب روی مقوا نقش می بندد و سپس توسط دستگاه لب چسب اتوماتیک چسبانده شده و تبدبل به جعبه می شود.
  2. جعبه لمینتی : در این مدل جعبه ابتدا مقوا چاپ شده و سپس توسط دستگاه لمینت روی سینگل E یا F چسبانده می شود سپس با دستگاه بابست یا دایکات فکی تیغ خورده و الباقی عملیات بالا بر روی آن انجام می شود.
  3. کارتن لمینتی : تفاوت این کارتن با جعبه لمینتی در نوعجنس ورق استفاده شده در فرآیند لمینت می باشد که معمولا ورق سه لایه یا پنج لایه می باشد.
تولیدکننده کارتن لمینتی و انجام خدمات اجرتی لمینت و دایکات و لب چسب

تولید کننده کارتن لمینتی محصولات کشاورزی

چاپ بلوط تولیدکننده انواع کارتن لمینتی محصولات کشاورزی  از جمله کارتن مادر خرما | کارتن میوه و سبزیجات و کارتن لمینتی خشکبار می باشد.

کارتن های مادر خرما با توجه به کیفیت بالای چاپ و جنس ورق کارتن استفاده شده در این محصول مناسب صادرات و نگهداری در سردخانه می باشد.

چاپ بلوط یکی از معدود شرکتهای کارتن سازی می باشد که همگی ماشین آلات تولید کارتن لمینتی را در یک مجوعه جمع آوری نموده است.

ماشین آلات تولید کارتن های لمینتی این مجموعه :

  1. دستگاه لیتوگرافی پلیت ستر لارج فرمت .
  2. دستگاه چاپ افست پنج رنگ لارج فرمت .
  3. دستگاه سلفون کشی سایز بزرگ .
  4. دستگاه لمینت .
  5. دستگاه دایکات .
  6. لب چسب.
  7. منگنه .
  8. شیرینگ .
  9. تسمه .
مزیت های رقابتی :
  • استفاده از مواد اولیه با کیفیت در تولید کارتن لمینت
  • انجام تمامی مراحل در یک مجموعه
  • تحویل سریع
  • دقت بالا

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09125123417 تماس حاصل فرمایید.

تولیدکننده کارتن لمینتی | کارتن لمینتی محصولات کشاورزی

کارتن میوه صادراتی|بسته بندی با هدف کاهش ضایعات و بازاریابی صادراتی

کارتن میوه دارای تنوع بسیار میباشد.

به تناسب اینکه هدف فقط حمل تا میدان بار باشد یا هدف بازاریابی و صادرات محصول باشد رنج متنوعی از کارتن و جعبه با قیمتهای مختلف وجود دارد.

ما با صرفنظر از کارتنهای معمولی که نیاز به معرفی ندارد و قیمت و کیفیت پایینی دارد به سایر انواع کارتنبرای مشتریانی که بدنبال توسعه فعالیت و بازار فروش خود میباشد میپردازیم.

  1.  کارتن سه لایه تک ردیفه با چها ررنگ چاپ
کارتن میوه

کارتن میوه

این کارتن از جنس ورق سه لایه با رویه سفید و چاپ فلکسو میباشد که باید همراه شانه استفاده گردد.

با توجه به محدودیت ابعاد شانه موجود در بازار کارتن ساخته شده عمدتا در دو سایر 48 در 28 و 24در 34 میباشد.

این نوع کارتن با توجه به اینکه بصورت چسب شده به مشتری تحویل میشود هزینه حمل نسبتا بالاتری دارد.

جعبه میوه

2- کارتن میوه تک یا دو ردیفه ساده سه لا

این نوع کارتن معمولا مصرف داخلی دارد و یا برای بازارهای ارزان پسند میباشد.قیمت ارزان جنس سه لایه قهوه ای بدون چاپ یا چاپ تک رنگ فلکسویی دارد. بسیاری مواقع بدون شانه استفاده میشود.

کارتن میوه ارزان

3- کارتن سه لایه یا پنج لایه دردار با چاپ چهاررنگ

کارتن میوه

کارتن میوه

این کارتن از جنس سه یا پنج لایه با رویه سفید و چاپ رنگی میباشد که اگر با شانه استفاده شود ابعاد آن 48 در 28 و 24 و 34 میباشد.

جعبه میوه

4- کارتن زیره رویه

این نوع کارتن عمدتا برای صادرات و با شانه بصورت چند ردیفی استفاده میشود

لایه زیر معمولا از کارتن پنج لایه با استقامت بالا می باشد. درب از کارتن سه لایه با رویه سفید وچاپ رنگی میباشد

کارتن میوه صادراتی

5- جعبه رنگی دایکاتی درب دار

این نوع جعبه یا کارتن با چاپ عالی و درب باز شو فانتزی میباشد جهت بسته بندی لوکس یا صادراتی میباشد.

کارتن سازی

با توجه به نیاز روز افزون کارتن لمینتی جهت بسته بندیهای صادراتی برای کالاهای لوکس و همچنین بسته بندیهای صادراتی برای میوه ها و سبزیجات نظیر کارتن گوجه فرنگی و انواع اقسام کارتن میوه و همچنین جعبه خرما شما را با مشخصات این کارتن ها و موارد مصرف آنها در این مقاله آشنا می کنیم.

چاپ بلوط ارئه دهنده خدمات چاپ افست پنج رنگ در ابعاد دوازده ورقی 120*160 جهت تولید کلیه کارتن های لمینتی سایز بزرگ آماده همکاری با کلیه شرکت های تولید کننده کارتن لمینتی می باشد.

کارتن میوه یک ردیفه نرمال

کالاوست یکی از بزرگترین و مجهزترین واحدهای تولید کارتن لمینتی چهاررنگ صادراتی در سطح کشور می باشد

کارتن میوه بسته بندی با هدف کاهش ضایعات و بازاریابی صادراتی

کارتن میوه دارای تنوع بسیار میباشد.

به تناسب اینکه هدف فقط حمل تا میدان بار باشد یا هدف بازاریابی و صادرات محصول باشد رنج متنوعی از کارتن و

جعبه با قیمتهای مختلف وجود دارد.

ما با صرفنظر از کارتنهای معمولی که نیاز به معرفی ندارد و قیمت و کیفیت پایینی دارد به سایر انواع با این دیدگاه که مطمئنا

مشتری بدنبال توسعه فعالیت و بازار فروش میباشد میپردازیم.

1- کارتن سه لایه تک ردیفه با چها ررنگ چاپ

کارتن میوه صادراتی

کارتن میوه

جعبه میوه صادراتی

این کارتن از جنس ورق سه لایه با رویه سفید و چاپ افست میباشد که باید همراه شانه استفاده گردد.

با توجه به محدودیت ابعاد شانه موجود در بازار کارتن ساخته شده عمدتا در دو سایر 48 در 28 و 24در 34 میباشد.

این نوع کارتن با توجه به اینکه بصورت چسب شده به مشتری تحویل میشود هزینه حمل نسبتا بالاتری دارد.

2- کارتن میوه تک یا دو ردیفه ساده سه لا

کارتن میوه

کارتن میوه

این نوع کارتن سازی معمولا مصرف داخلی دارد و یا برای بازارهای ارزان پسند میباشد.قیمت ارزان جنس سه لایه قهوه ای بدون

چاپ یا چاپ تک رنگ فلکسویی دارد. بسیاری مواقع بدون شانه استفاده میشود.

کارتن میوه ارزان

3- کارتن سه یا پنج لایه دردار چاپ چهاررنگ

کارتن سه یا پنج لا در دار میوه

کارتن سه یا پنج لا در دار میوه

این کارتن از جنس سه یا پنج لایه با رویه سفید و چاپ رنگی میباشد که اگر با شانه استفاده شود ابعاد آن 48 در 28 و 24در 34 میباشد.

4- کارتن زیره رویه

کارتن میوه زیره رویه

کارتن میوه زیره رویه

این نوع کارتن عمدتا برای صادرات و با شانه بصورت چند ردیفی استفاده میشود

لایه زیر معمولا از کارتن پنج لایه با اسقامت بالا میباشد

درب از کارتن سهلایه با رویه سفید وچاپ رنگی میباشد

کارتن میوه صادراتی

5- جعبه رنگی دایکاتی درب دار

جعبه مقوایی
کارتن ارزان قیمت میوه

کارتن ارزان قیمت میوه

این نوع جعبه یا کارتن با چاپ عالی و درب باز شو فانتزی میباشد و بسته بندی لوکس یا صادراتی میباشد.

منبع:

تولید کننده کارتن لمینتی | تولید کننده کارتن لمینت | جعبه لمینتی

تولید کننده کارتن مرغ منجمد

صنایع چاپ و بسته بندی بلوط تولید کننده کارتن مرغ منجمد و کارتن گوشت منجمد به صورت زیره و رویه با مغزی روکش دار درجه یک با روکش کرافت مرغوب و همچنین جعبه های گوشت و مرغ منجمد لمینتی می باشد.

این شرکت با در اختیار داشتن کلیه ماشین آلات مدرن تولید کارتن و بزرگترین دستگاه چاپ افست در کشور و دستگاه لب چسب اتومات چهار نقطه زن قابلیت تولید چهارصد هزار کارتن مرغ منجمد در هفته را دارا می باشد.

کارتن مرغ منجمد با مغزی روکش دار کرافت درجه یک

دری مرغ منجمد به صورت لمینتی و مغزی با روکش کاغذ سفید با چاپ افست درجه یک

زیره کارتن مرغی با مغزی 850 گرم با روکش کرافت درجه یک

  • تضمین کیفیت
  • تضمین قیمت
  • تحویل فوری